fredag 3 mars 2017

Festlig Fredag!

Image result for vintage reading child

Hör ni! Fredag och jag har ett inlägg på gång! Otroligt men sant, nu får du ett nytt inlägg att kommentera då och då, Ylva.;) Pixibebisen har blivit megamammig och sitter som klistrad på kroppen. Inte många datorminuter där. Nu vaknar hon för övrigt så dags att smita igen. Bli till att läsa Pekisar nu ett tag istället för vuxenlitteratur.

I helgen har vi inget speciellt planerat för en gångs skull. En vända till gympan och lite trädgårdsarbete. Pocketen som plötsligt blivit storläsare kommer troligtvis kräva några timmar med Bamse och dinosaurieböckerna också. Det är vad vi gör, vad hittar ni på?

3 kommentarer:

Ylva sa...

Haha! Vad bra! Jag har ju som fredagstradition att kommentera här!

Bokomaten sa...

Mycket bra tradition tycker jag. :)

Tantaugusta sa...

Jag åker skidor med min lilla familj. Eller rättare sagt jag möjliggör skidåkning för mina barn. De två äldsta åker med kompisar och den lilla vill helst åka puckel och det får hon göra med sin fader. Så jag åker lite för mig själv och tycker att livet är bra gott att leva :)

Låter som om ni har det rätt mysigt, hoppas helgen blir bra!