onsdag 26 oktober 2016

Internetkrångel

Ja, här har varit lite tyst ett tag. Mitt nätverk krånglar som bara den så det är inte så himla lätt att få upp några inlägg alls. Det poppar upp och poppar av på ett synnerligen frustrerande sätt och Telia verkar inte vara så där värst engagerade i att få det att fungera. I alla fall inte tillräckligt för att det verkligen ska hålla. Nåja, då och då kommer det igång så några inlägg ska det väl kunna bli här. Jag har lite recar på lut så snart ska det väl vara up and running här igen. Till dess kan det bli lite tomt på fredagarna, men hoppas att det ska lösa sig snart.:) Och till dess, glöm inte bort bokcirkeln kring Frankenstein nästa vecka på Kulturkollo läsers facebooksida.

1 kommentar:

Anna Pettersson, Telia Kundservice sa...

Hej hej!

Vad tråkigt med krånglande internet!
Jag hjälper dig gärna kika på detta. Vad tror du om det?

Jag och mina närmaste kollegor sitter och svara på Facebook och Twitter. Känns det ok att få hjälp där går det utmärkt.

//Anna, Telia Kundservice