måndag 22 augusti 2016

I´m back

Ja, inte med full styrka direkt, men jag har i alla fall så smått börjat få en stund då och då i tvåbarnschocken så att jag faktiskt kan sitta vid datorn och skriva och kanske även läsa en sida eller två då och då. Jag har faktiskt, hör och häpna, faktiskt läst ut inte mindre än två böcker i sommar. Den första tog två månader, den andra två veckor. Så kan det gå. Jag har dock inga illusioner om att nå mina ideala 150 böcker vid årsskiftet. Istället har sommaren fyllts med amning, vaggning och lek med Pocketen. En väldigt stor del av min vakna tid har handlat om att få andra att äta känner jag. Och så lär det fortsätta ett tag. Jag hoppas dock kunna börja blogga lite smått igen och man kan även hitta mig på Kulturkollo, Facebook och instagram precis som tidigare.

I helgen var jag och två kollokollegor även på Louisiana Literature. Mer om det kan man läsa här.

2 kommentarer:

Jenny B sa...

Välkommen tillbaka till cyberrymden, Bokomaten och hela bokfamiljen! Så härligt att vara på Louisiana Literature! Hoppas du får litet tid då och då i alla fall till böcker du längtar efter att läsa. Kram till dig och alla småpluttarna!

Bokomaten.. sa...

Tack, tack! Gör mitt bästa för att både hinna läsa lite och hänga lite på nätet emellan varven.:) Kram tillbaka!