tisdag 24 maj 2016

Bokpåsar delux

Det var ett tag sedan jag gjorde ett pryl-inlägg här och eftersom jag gärna hänger på etsy och älskar bokpåsar så tänkte jag tipsa om lite olika stylish sätt att bära hem ens senaste haul på biblioteket eller bokhandeln. Här ser ni några favoriter jag hittat!

Haters gonna hate, but...
  • Älskar färgerna på denna:

  • Bookish Tote Bag for book lovers - gifts for readers, book lovers, book bag, grocery bag, orange turquoise green, shopping bag carry-all bag

  • Finns hos .

  • Hur snygg är inte den här då? Med citat av JORGE LUIS BORGES:

  • Literary Tote Bag, Paradise, Handmade canvas tote bag with pocket, canvas bag, Bookish tote bag, Gifts for Writers, back to school book bag

  • Eller denna här!!

  • Literary tote bag, "Emerson" canvas shopping bag, inspirational tote bag, literary gift, college student gift for wife, book bag
  • Båda finns hos .

  • Naturligtvis behöver även vinflaskan en litterär tygkasse
  • Literary Wine Tote, F. Scott Fitzgerald, Handmade canvas wine tote bag with pocket, canvas bag, Bookish wine tote, Gifts for Writers
  • Även den från .

  • Eller kanske bara ett enkelt men slagkraftigt statement:

  • Fangirl Tote Bag  - Pink #fangirl Tote Bag - Bookish Tote - Book Lovers Bag
  • Finns hos thatbooklife som även har fina muggar att matcha med.

  • Det var några av mina favoriter, har ni några andra?
  • Ber för övrigt om ursäkt för att detta inlägg verkar ha ballat ur fullständigt och ser jätteknepigt ut. Vet inte vad som hänt. Försöker ända.

Inga kommentarer: