onsdag 21 oktober 2015

Vinst från Bonniers bokklubb -unboxing

Förra veckan vann jag en instragramtävling hos Bonniers bokklubb och här om dagen kom alla paketen. Jodå, sju stycken böcker fördelade på tre paket gjorde att det inte fanns plats för något annat i brevlådan kan jag tala om. 


Så vad var det då som låg i paketen? JA, det var hemligt ända tills de anlände i Casa Bokomaten.


Av böckerna ovan är det framför allt Anna Jörgensdotter som jag är intresserad av att läsa men kan tänka mig ett par av de andra också. Några kommer att få flytta vidare till glada kollegor. Jag har läst lite blandade rec:ar av Åsa Hellbergs roman Toscana tur och retur, men en feelgood om Toscana, jag kommer ju att läsa den ändå.:) Nu fattas bara ett verkligt läslov så man kan sätta tänderna i allt som ligger på vänt där hemma. är det något särskilt här som ni tycker ser lockande ut?:)

3 kommentarer:

Jenny B sa...

Nämen grattis, vad kul! Åh, att få paket... med böcker i! Kanske nästan bra att inte alla känns rätt för dig, för du har säkert redan en hög med intressanta böcker på vänt? Ha det så skönt i läsandet!

Johannas deckarhörna sa...

Har läst alla utom Anna Jörgensdotters bok. Jordstorm är riktigt spännande, och även Viveca Stens bok. Om man inte vill ha deckare på menyn kan jag tipsa om Eldhärjad som jag tyckte var väldigt bra!

Lena sa...

Wow, vilken härlig hög!