måndag 2 mars 2015

Unboxing bokrean

I helgen hämtade jag ut mina reapaket på posten också. Det blev trots allt en hel del även om det mesta var till pocketen och presenter.


Två paket från Bokus blev det i år!


Lite gött till mig. Den understa boken, Den svenska Modebibeln av Karina Ericsson Wärn, den har jag velat ha sedan jag såg den på Bokmässan 2013. Skulle köpt den då men hade itne kontanter och sedan har det inte blivit av. Den är otroligt omfattande och fullkomligt fantastisk.:) Kunde varit ännu tjockare dock för mina egna favoriter Diana Orving och VASR nämns precis bara:)



Och sedan blev det lite gött till Pocketen också. 


Samlad Pocket-skörd. Elsa Beskow-boxen är jättefin och vem där? är ju bara humor. Vi har läst alla Vem-böcker ganska mycket redan, men det är ju kul att slippa låna dem på biblan. Snart nog har vi nog ett komplett VEM-bibliotek. 

Ja, det var lite rea-fynd. Något som ser extra kul ut? Vad har ni fyndat? Något extra spännande?

1 kommentar:

Lena sa...

Vilka härliga paket.