torsdag 18 december 2014

Det obligatoriska inlägget med alla mina julkokböcker


Nu tror jag att jag faktiskt missat att plocka med någon kokbok på bilden här, men de flesta är nog här i alla fall. Ingen ny julkokbok i år, men lite tidningar som jag valt att inte ta med på bilden i år. Har en del sparade från tidigare år också. I år har det kommit ut så ofantligt många bra kokböcker, men tack och lov ingen julkokbok som jag känt mig lockad av, Hade ju inte haft råd. Den jag använt tveklöst mest är Tegelars Klassiska julkakor utan ägg och mjölk som ligger överst. Sedan måste jag erkänna att jag ju är svag för Nigella. Jag använder den inte lika mycket nu som för ett par år sedan, men älskar fortfarande att bläddra i den, fram och tillbaka... Har ni några favoriter i julkokbokshyllan? 

Inga kommentarer: