onsdag 29 oktober 2014

Nya kläder

Som ni kanske ser är det lite nytt utseende på Bokomaten. Jag ville ha lite bredare yta för mina inlägg eftersom jag länge tänkt på att de lätt blir väldigt långa när man har så mycket marginaler. Det innebär att rätt mycket annat här på bloggen har fått städa till sig och ändra på sig också. Sådant som händer när man byter mall. Saker flyttar på sig och ändrar färg. Är egentligen inte riktigt nöjd med rubriken men den kanske kan få snygga till sig lite mer så småningom. Tills vidare får det ändå se ut ungefär så här. Vad tycker ni? Hit eller miss? 

3 kommentarer:

Eli sa...

Tycker det blev bra! Är lite lättare att läsa också när marginalerna är bredare, tycker jag.

liza sa...

Hit absolut ! Håller också med om att det lättar på läsandet med breda marginaler. På samma gång är ändringen inte SÅ stor att man tänker ''vart har jag kommit?'' vilket också är ett plus :)

bokomaten sa...

Precis vad jag tänkte också Liza. Precis som ni båda säger blir det lättare att läsa när inläggen inte är så smala. Själv tyckt att det var trögt att läsa ibland ju.:-)