fredag 31 oktober 2014

Farlig fredag

Ja, då var det fredag, Allhelgona och Halloween på en gång. Jag ska fira med att rusa iväg på möte hela förmiddagen så här blir det inte mycket bloggat. Ikväll ska det däremot bli något gott att äta och kanske både bus och godis. Om jag orkar hålla mig vaken efter att Pocketen somnat så blir det förhoppningsvis även lite film. Inte kunnat se Harry Potter på evigheter då lillen blir rädd och han är ju vaken jämnt.

Hur som helst, got to dash! Bloggar kanske mer ikväll. Berätta gärna vad ni hittar på denna mörka helg!

1 kommentar:

Mrs E sa...

Ikväll ska det slappas och packas och imorgon åker vi en sväng till Halmstad för att träffa mina vänner. Grefven ska få spela lite touch rugby, vi ska bo på hotell och vi ska äta god mat.

På söndag ska jag och mina svägerskor bjuda svärmor på afternoon tea på Tjolöholms slott. Det ska bli riktigt smaskigt!