tisdag 16 september 2014

Varför har jag inte lyssnat när ni har partat om Jennifer McMahon??

När jag glömde ta med bok på bussen en morgon så fick jag logga in på Kindle-appen på telefonen och börja på någon av alla de böcker jag har liggande där… Valet för på Don´t breathe a word av Jennifer McMahon och den är ju verkligen jättebra än så länge? Jag har visserligen bara läst en femtedel ungefär, men omg! Perfekt Bokomat-läsning ju! Mysik, kidnappning, familjehemligheter och läbbiga féer. Jag vet att ni tjatade om The Winter People i våras och den hamnade också på måste-läsa-listan, men nu blev den plötsligt upp-prioriterad flera pinnhål! Dessutom ser jag att den kommer på svenska nästa höst på Bazar förlag. Så länge kan inte jag vänta, men roligt att hon blir översatt! 

Inga kommentarer: