onsdag 17 september 2014

Men bokmässan är ju redan nästa vecka?

Men fattar ni att det är Bokmässa redan nästa vecka?? Jag har ju inte ens hunnit tänka på det viktigaste, som vilken mässdress man ska ha med, om man ska beställa klistermärken för bloggen, var bokomat-kassen är och vilka mer som ska dit. Var är min time-turner? Måste skriva upp att jag inte ska glömma laddare! Lite sent att börja fixa om det är något nytt som ska med, men alla gamla prylar får man ju i alla fall plocka fram.=) Har ni något kul att packa ner? Ska ni dit överhuvudtaget?

4 kommentarer:

Monika sa...

Det är inte klokt vad tiden går :) Jag ska dit i år för första gången sedan 80-talet :) Ser fram emot det med lite bävan, ibland har jag lite svårt för folksamlingar...

Ylva sa...

Jag ska inte dit i år. I stället ska jag på skördefest på Öland och hoppas att det blir bra.

Fru E sa...

Ja, jag ska ju INTE dit. Usch, det blir jobbigt detta... Men DU får ju ha de så himla bäst där på mässgolvet! Nåt särskilt kul som händer i år?

Evelina sa...

Jag ska dit i år och tanken är att jag ska njuta extra mycket av Bokmässan (för nästa år blir det nog Lidingöloppet istället... varför denna krock? *suck*). Jag vill (som vanligt) gå på alla seminarier som är vid samma tid så nu måste jag snart bestämma mig för vilka jag ska välja... eller så tar jag med min time-turner ;)