tisdag 17 juni 2014

Veganlådan


Ja, igår kom den, lådan som jag läste om i tidningen Vego för några veckor sedan. Visst ser den spännande ut? Än så länge känner jag att den kanske inte är helt prisvärd, men det är flera produkter som jag inte hade upptäckt annars och det är himla roligt att testa nya saker så jag kommer definitivt testa igen även om jag nog övervägen om jag ska prenumerera eller inte när ekonomin är lite ansträngd.

Än så länge har jag bara testat linchipsen (mums) och frukt- och choklad-kakan (Carob & kokos) som var brutalgod. Här finns dock även choklad, grillspettsbas, seitankött och mjölk (el dryck då) som jag också vill prova innan jag ger ett definitivt utlåtande. 

Veganlådan är en preumerationstjänst som beställs på veganladan.se.

PS. Klicka på bilden för större version.

Inga kommentarer: