onsdag 11 juni 2014

Inte The Batmobile men the Penguinemobile

Photo from the Penguin Book Truck Facebook page.

Ja, men hallå, kolla vad snygg bokbuss! Strunt i böckerna (el, nåja), jag vill ha bussen! Penguin gör reklam och säljer böcker USA runt med hjälp av den här bussen och bokvagnen nedan. Jag har sett dem förut men varje gång de dyker upp någon stans i mina sociala medier så börjar jag dreggla och blir sugen igen. 

Photo from the Penguin Book Truck Facebook page.

De är så snygga så jag dör. För något år sedan gjorde jag min egen pappersvariant som även den nu finns i Penguin-variant och som man kan skriva ut på hemsidan.

Build Your Own Penguin Book Truck

6 kommentarer:

Carolina sa...

Himla fina. Översta bilden? Det är en "Bokomat", ju!

Bokomaten sa...

JAAA!!! "Vill du ha en mugg soppa med din Stolthet och fördom?"

Frida sa...

Lägg av vad snygga!! Åh, det är när man ser sådant det känns lite surt att bo i sverige....

Jenny B sa...

Åh, så fint! Tack för bilderna, de piggade upp. :)

Lena sa...

Wow, så fint!

Carolina sa...

Hellre a nice cup of tea, please.... *spretar med lillfingret*