fredag 30 maj 2014

Kom igen Lacey, fånga mig nu då!

Alltså, vad har hänt med S J Bolton och Lacey Flint? Det här är första boken som jag inte har varit totalt hooked i efter 2 sidor. Så har det verkligen varit med alla hennes tidigare titlar. Nu har jag läst 60 sidor, tycker väl att det är ok, men kan ändå lägga åt sidan när jag behöver läsa något annat för jobbet eller något annat som jag blir intresserad av. Tidigare har jag försummat sömn, mat och sociala relationer bara för att ta mig igenom så snabbt jag kunnat. Nåja, jag tänker fortsätta läsa, men saknar den där flämtande hektiska känslan av att inte snabbt nog kunna komma till slutet. 

2 kommentarer:

Erika sa...

Åh nej, trist om serien blir sämre längre fram! Har fortfarande bara läst de två första, men de har jag varit helt uppslukad av. Hoppas den tar sig!

Mrs Book Pond sa...

Hm, jag antar att det måste komma en dipp någon gång, men läsa den måste jag göra i vilket fall som!