onsdag 23 april 2014

The fault in our stars -trailern



Har ni sett trailern till "Förr eller senare exploderar jag? The fault in our stars? Vad tror ni? Visst kan det blir bra även om jag i alla fall hade föreställt mig framför allt Hazel Graze lite annorlunda. Och Shailnee Woodley alltså! I så här kort hår tycker jag hon är slående lik Kate Winslet! De skulle kunna spela mor och dotter någon gång! Undrar hur de funkar ihop i Divergent! Den filmen ska det naturligtvis också bli himla spännande att se!

Inser för övrigt att jag inte skrivit (eller pubat i ärlighetens namn) mitt inlägg om boken, måste ju också åtgärdas å det snaraste... Piiinsamt.:)

1 kommentar:

Johanna Renling sa...

jag ser verkligen fram emot denna film. Med förväntan och bävan på en och samma gång.

Som vanligt när det blir film av bok. Men jag försöker inte jämföra de två. Är så olika ändå och helt olika medier med olika förutsättningar.

Boken däremot var ju fantastisk!