tisdag 29 april 2014

Om gästbloggare, fotoböcker och bloggkärlek

För någon vecka sedan damp denna ABBA-bilderbibel ner i brevlådan, eller avin till postens utlämningsställe för att vara exakt, och sedan har den legat hemma hos mig och ropat på uppmärksamhet. Jag kan absolut ingenting om ABBA så den fick istället raskt flytta hem till en bloggande schlagerbekant, Banjoherren. Eller jag känner honom inte via schlager för schlager är också någonting som jag inte kan ett dyft om, HAN däremot gillar musiken så jag tänkte att han kanske bättre skulle kunna ge ett utlåtande även om denna skift.


NÄR det sker får vi se för han är beräknad att bli pappa idag och det vet man ju hur sådant kan plötsligt ta mer tid än man tänkt sig, men i väntan på detta tycker jag ni kan surfa in på hans jobb-sökar-blogg som även handlar lite om husköpar-och blivande pappa-liv. Jag vet ingen annan som kan få mig att frusta av skratt av beskrivningen av ett hyreskontrakt så NÅGON borde i det snaraste snappa upp honom som skribent, ex någon föräldratidning och då i rödaste rappet av uppenbara skäl…

Inga kommentarer: