torsdag 17 april 2014

Fabulös födelsedag


Prinsesstårta med minimalt med havregrädde och MAXIMALT med frukt, sylt och vaniljkräm


Evening tea med cucumber sandwishes och sparrissmörgåsar


Blommor och ballong

Idag är det mattema på bloggis. Dels recension av bok om godis och här kommer bilder på gårdagens tårta och Evening tea. Har jag inte världens snällaste make? Blev inte så mycket in the Afternoon då jag jobbade och High tea kan man ju inte heller kalla det men då jag är omåttligt förtjust i gurksmörgåsar (och i detta fall även sparrissmörgåsar) så fick det bli fika till kvällsmat. Däremot förödande få böcker, men jag hittade ett ex av Langs Mörkögda Augustinatt på loppis och fick en månads prenumeration på Readly med tidningar och böcker som jag definitivt ska kolla in. Tack för det Flickan och böckerna.

3 kommentarer:

Jenny B sa...

Åh, vilka fina bilder! Grattis i efterskott!

Hanneles bokparadis sa...

Helt rätt, grattis!

Malin - Jag och mina böcker sa...

Tjusigt! Grattis! :)