fredag 6 december 2013

Flygande fredag


Ja, hör flyger tinnarna och tornen förbi utanför. Eller i alla fall grenarna och SNÖFLINGORNA!! Jag bryr mig inte om att jag inte kan gå ut och gå som planerat, det är ju äntligen lite julstämning därute!

Veckan har inte bjudit på så många inlägg här men på söndag är jag dagens lucka i Sofies julkalender i alla fall. Helgen bjuder på veggomässa och bloggträff så full med trevliga saker även denna helg alltså. Detta förutsatt att vi kommer utanför dörren överhuvudtaget förstås. Vi hade ju en del planerat idag med som får skjutas upp en del.. Stormar det lika hårt hos er, även idag?

Tur man har ett intresse som passar bäst hemma i soffan i alla fall.=) Har tagit mig igenom halva Steglitsan så har duktigt mycket kvar.. Kommer räcka hela december.. 

Imorgon åker dock fuskpälsen på förhoppningsvis för att trotsa vädergudarna. Förresten. titta gärna in på LittMag också! Idag är det ljudboksspecial i fredagsenkäten! Vad hittar ni på? Och vad läser ni?

Inga kommentarer: