tisdag 12 november 2013

Som fågel Fenix ur askan

Ja, då vart det officiellt och läskigt då! tillsammans med Lingonhjärta går jag idag över till litteraturmagazinet. Eller över och över, jag har kommit fram till att jag faktiskt inte kan släppa den hör bloggen helt och det kommer fortfarande vara inlägg som inte platsar på LM som jag kan komma att posta här. Jag skulle nog sakna Bokis alltför mycket. Vi får se hur det blir med fredagarna. Tror inte riktigt man kan räkna dem som allmänintressant material, plus att det blir svårt att kommentera.;) Det ska däremot bli väldigt roligt att blogga under samma tak som ett stort och roligt gäng andra bloggare jag följt i flera år. 

Lingis kan ni läsa här och här hittar ni mig. Det ska bli oerhört spännande att testa på att blogga så här och vi får se vart den här resan tar oss, för jag hoppas verkligen att ni följer med?

8 kommentarer:

Eli sa...

Såklart! :) Grattis och lycka till! :D

Lingonhjärta sa...

Hurra så roligt och spännande det ska bli :D

Bokomaten sa...

Åh, Eli, tack! Enda riktigt trista är att man inte kan kommentera med blogglänk.:(

Emma Kreü sa...

Vad kul det ska bli att blogga under samma tak, jag ser fram emot det! Kram!

Ylva sa...

Min kommentar verkar inte ha fastnat på LM så jag tar den här med.

Spännande, spännande! Kul att få ett ansikte på dig, vi lyckades ju aldrig ses på bloggträff i Växjö. Lycka till!

Jenny B sa...

Bra att du behåller Bokomaten för andra reflektioner! Lycka till!

Bokomaten sa...

Ylva, LM vekar ha lite problem med kommentatorsfunktionen men det ska vara på g att fixas. Och tack så mycket, hoppas vi lyckas få till en träff någon gång i alla fall!!
Jenny, jo, du vet ju, jag har följt dig ända sedan jag bsörjade blogga. Skulle ha svårt att släppa efter så lång tid.

Eli sa...

Äsch, jag gör (som nyss sagt i kommentarsfältet hos Lingis) revolt och trycker dit min bloggadress i af :) )