tisdag 10 september 2013

Harry Potter mässdress

Harry Potter Gryffindor Baby Leg Warmers

Hörni, det är ju inte bara jag som ska ha kläder på mig på mässan, pocketen gör ju mässpremiär i år och måste naturligtvis ekiperas även han. Nu är det lite ont om tid  och det är ju också ganska varmt inne på mässan så dessa kanske är lite onödiga men visst vore de superduper-söta att ha typ alltid annars också?

Jag vill ha sådana här till mig själv! GUD, vad fina de är! Finns även i Slytherine-variant fast jag tycker nog att Gryffindores är finast.

Harry Potter Slytherin Baby Leg Warmers

Vad säger ni? Visst MÅSTE jag bara ha ett par sådana här till pocketen? Kan hålla honom varm i vagnen genom alla kalla höstdagar tänker jag. Naturligtvis finns de att köpa på etsy.

7 kommentarer:

Lena sa...

Åh så läckra!!

Miriam - Schitzo-Cookies bokblogg sa...

ÅH köp köp! Snart är det ju kallt igen ;)

Jenny B sa...

GULLE GULLE GULLE GULLE! :)

Anakin sa...

Köp!!!

Tantaugusta sa...

Ett måste!

Emma sa...

Sjukt snygga! Perfekt mässdress! :-)

Bokomaten sa...

Kan meddela alla att ett par gryffindore är beställda och på väg hem till en bloggare nära er.. Kunde inte stå emot..:)