måndag 30 september 2013

Bokshopping på mässan


Ja, det blev en ganska liten samling med böcker shoppat i år mot vad det brukar bli. Och då råkade jag ändå köpa en dubblett! Tana French har jag ju redan! Ja, Glaskupan har jag förstås läst eftersom det är en av mina absolut största läsupplevelser, men jag har den inte hemma i hyllan. Den har varit lite svår att få tag i under några år så hade planerat att köpa den nu när den kommit i nytryck.

Det blev förstås en del shoppat till pocketen också, mer om den senare eller en annan dag. Just nu är det bara så.. ska vi säga.. tomt och trött i huvudet att jag nästan vill hålla lite stängt. Helt underbart har det ¨dock varit. Så många fina människor jag träffat och som jag har skrattat. Kram på er allesamman.

3 kommentarer:

Lena sa...

Glaskupan har även jag hemma. Har inte hunnit läsa den ännu.

Bokomaten sa...

Jag läste den när jag var 16,. Gjirde ett oflrglömligt intryck. Osäker på vad jag skulle tycka idag men funderar på att läsa om den igen nu.

Elina sa...

Härligt med massa nya böcker :)