onsdag 14 augusti 2013

Upp till kamp!


Håller på att rensa lite i bokhyllan här hemma och går igenom gamla bortglömda hyllor. Under avdelningen konstiga böcker hittar jag... det här!? HELT underbart konstig liten söt sak. Det är precis vad det ser ut som. En ung domsbok om Karl Marx, lagom lättläst. Lite äventyrsromanaktig tror jag. Hade ingen aning om att jag hade den här och kan inte med att gallra den fast jag aldrig, aldrig någonsin kommer att läsa den. Kan inte ens komma på när jag skulle ha förvärvat den. På loppis som tonåring möjligen?

3 kommentarer:

Jennah sa...

Jag rensar för ofta för att hitta fynd jag inte känner igen numera, men det var kul när det kunde bli så, haha :)

Josefin sa...

Stabil blick, där på omslaget. Kanske värt att spara bara för det :P

Bokomaten.. sa...

Alltså, jag trodde att jag hade rensat hr hemma men uppenbarligen finns det fortfarande små bortglömda "fynd" att göra här.