onsdag 24 juli 2013

Tio restauranger för #Boblmaf att leta reda på under semestern!

Ja, vad ska en sta ckars boknörd göra när hen släpat på bokkassar hela dagen och gått från boklåda till bokloppis på semestern, också plötsligt är det kväll och alla affärer stänger? Ja, man går naturligtvis till en bokrestaurang! Så kan man göra den ultimata nördresan och sitta och se svår ut över ett glas rödvin med en bok i handen.

Vad sägs om Alice in magic world i Tokyo?

alicemagicworld3
alicemagicworld5
Eller kanske Jules Verne-restaurangen i Budapest? Något för alla Steampunk-älskare!
club-verne-1
Hitta hela den underbara listan här!

4 kommentarer:

Miriam - Schitzo-Cookies bokblogg sa...

Jag har faktiskt varit på de Alice cafét för en massa år sedan =)

Bokomaten.. sa...

WOW!! Det är imponerande måste jag säga! Och sjukt avis är jag också. Är det precis så fint som det erkar?

mind the book sa...

hihi, kul lista! jag vill också till Alice-stället

Eli sa...

Åh vad underbart! Varför visste jag inte om det här innan vi var i New York och Barcelona för...? Måste genast åka tillbaka!