onsdag 5 juni 2013

Ipad-omslag

Vintage Library Ad Books For Everyone Case For The iPad Mini

Har du en iPad mini? Jag har en i ordinarie storlek så det här passar inte mig tyvärr men hade jag haft en minivariant så hade jag kanske hoppat på och köpt ett sådant här omslag! Visst är det himla, himla snyggt!? Finns att köpa på zazzle.com. Jag har faktiskt handlat på zazzle något tillfälle tidigare men då istället designat själv.

Zazzle har för övrigt riktigt många fina andra iPad-fodral också. Vad sägs om den här med påfågeln?
Peacock Walking Across Grass iPad Case

Eller min personliga favorit naturligtvis..

Duomo för kyrka för vintage resorFlorence Firenze
Denna är för iPad mini, den med påfågeln är ett fodral man stoppar in sin padda i. 

2 kommentarer:

Miriam - Schitzo-Cookies bokblogg sa...

woho jag som har en mini!

Calliope sa...

Men meh! Jag har ju en stor :( Hade lätt köpt det första annars!