söndag 10 mars 2013

Tana it is..

Efter att Bokbabbel lade sin röst via twitter så blev det 4-3 till Tana French bland hyllvärmarna. Vet ju inte hur bra de andra böckerna är än, men kan i alla fall säga efter ett kapitel att det i alla fall inte är ett DÅLIGT beslut att påbörja Till skogs.. Är redan hooked på Cassie och Adam.. Kan vara farligt för hyllvärmarna bara.. Gör ju så här hela tiden nu att jag läser en bra bok i hyllan och sedan beställer fortsättningarna tyvärr... Dåligt, dåligt för ekonomin..

2 kommentarer:

Bokbabbel sa...

When in doubt, always choose Tana! #nyttordspråk Men ja, det kommer att bli dyrt för dig, för de är alla så himla bra, speciellt "Broken Harbour" som precis nu kommer i pocket! En av de absolut bästa böckerna jag läste förra året, mer än "bara" en thriller!

Bokomaten.. sa...

Crap.. Jag har så mycket annat jag behöver/vill läsa men de ser ut att kunna bli ytterligare en författare jog moffar i mig allt av... Tur hon nte gett ut så mycket än... Ööhh, logiskt tänkt eller hur..