torsdag 21 februari 2013

Från bokhyllor till diktsamlingar


Ni har väl inte glömt bort min fina Bokomat-bokhylla? Jag matar ut och in i den med jämna mellanrum här hemma och vet ni vad, för ett tag sedan damp det ner ett mail i min inbox från Patrick Karlsson som designat hyllan. Han blev så rörd av mitt inlägg att han ville säga tack och skicka ett ex av en diktsamling han gav ut för några år sedan! Hur gulligt är inte det på en skala? Självklart ville jag läsa den! Passar dessutom perfekt när jag nu har som ambition att läsa dagens dikt för pocketen varje dag... Samlingen består av mestadels korta dikter och även om jag inte läst mer än några stycken än så länge så är det med behållning jag öppnat den hittills. Tack Patrick! Du gjorde min dag när det fint inslagna paketet dök upp i min brevlåda! Och bokhyllan är fortsatt mycket uppskattad och används flitigt ska du veta!

5 kommentarer:

Mrs E sa...

Åh vad fint och kul!

Bokomaten sa...

Eller hur! Och Patrik, om du läser det här, jag har faktiskt inte heller någon TV.;)

Lena sa...

Förstår att det kändes roligt!

Anonym sa...

Vad roligt att du börjar läsa poesibäcker! :)
Kanske du får lust att läsa Fragment snart då? (Kristina H)
Det skulle vara så roligt.
Ha en fin boksöndag :)

Bokomaten.. sa...

Ska kolla upp Fragment!:)