torsdag 27 december 2012

Mellandagssnabbis

Bokbabbel körde en liten julsnbbis igår för att summera julen och jag tänkte hoppa på. Ligger mest utslagen i den traditionella julförkylningen dvs sover, nyser, snyter mig, sover, äter lite, läser lite, snyter mig, sover.. ja, ni vet hur karusellen brukar gå.. Men en liten mellansnabbis ska man väl kunna få till.

Antal böcker jag gav bort i julklapp: 1 (väldigt få, brukar ge bort en massa barnböcker men inte blivit i år)


Antal böcker jag fick i julklapp: 2 (och maken en som det nog är troligare att jag läser)

Antal presentkort till (nät)bokhandlar jag fick till julklapp: 0 (om man inte räknar från mig själv till mig själv då jag lät mig själv köpa juldeckare till Kindle-appen)
Antal böcker lästa under julhelgen: 2

Antal tepaket jag fick i julklapp: 4

Antal kattrelaterade julklappar jag fick: 2

Antal timmar i sängen med kissarna och bok.: oändligt. Så går det när man är förkyld och sämre kan man väl ha det.;)

Fyller med andra ord upp stereotypen ganska bra..

1 kommentar:

Cinnamon sa...

Låter som du har det ganska bra ändå, trots förkylning :).