onsdag 12 december 2012

All I want for Christmas..






OMG! Inne hos Romeo and Juliet hittade jag den här översnygga bokomaten(!) och fick genast ett hett habegär! Hjärtat slår dubbla slag, pocketboken i magen skuttar lite extra och bokhyllan hemma känner sig smått avis på uppmärksamheten. Jag menar, den bokstavligen har ju mitt namn skrikande över hela sig!

Dessutom är den ju perfekt ur läsutmaningssynpunkt. Man plockar helt enkelt ut den bok som är näst i tur, annars får man hålla på och plocka och plocka för det är plexiglas framför alla böckerna utom de nedersta, om jag förstår det hela rätt. Så att de inte ska trilla ur. Har ingen aning om var jag skulle få plats med den men måste nästan titta runt där hemma och se om jag kan möblera lite annorlunda... 1000 pix får man punga ut med på Designtorget. Köp den här.

Bokomaten

2 kommentarer:

Cicci sa...

ÅÅÅ, så läckra!!! Vill oxå ha!

Bokomaten sa...

Visst ÄR den galet fin!? Tänk om den kom i flera olika träslag/färger också.:)