torsdag 13 september 2012

Knapp-t två veckor kvar till mässan


Titta här var som kom med posten till mig idag! Efter förra årets bokmässa då någon sportade en knapp med sitt bloggnamn på så började det diskuters bland flera bloggare att skaffa egna knappar! Kul idé tänkte jag, även om jag kanske inte kommer att ha min på mig på mässan. Jag är trots allt inte där i egenskap av bloggare först och främst. Men knappar är ju kul så jag surfade ändå in på fatstatement.com och började leka lite. Det slutade med att jag lekte loss på än lite fler än de här faktiskt. Bortsett från att texten kunde ha synts lite bättre så blev jag rätt nöjd! Vad tycker ni?

Om någon tänker sig att själv tillverka lite knappar så är ett tips att färgerna inte riktigt blir de samma som i programmet. Gör dem gärna lite extra kontrastrika. Framför allt bakgrundsfärgerna kan bli lite mörkare än de ser ut att vara. Med det sagt så blev jag väldigt nöjd ändå.=) Jag kommer definitivt beställa fler knappar i framtiden. Det kan säkert bli en kul present till någon också. Själv gjorde jag även en knapp med mina katter på, men man kan ju använda lite vad som helst.

4 kommentarer:

Fia sa...

Älskar Bokomaten-knappen! schnyggt!

Miriam - Schitzo-Cookies bokblogg sa...

Åh så avis jag är... Vill med dit men blir för dyrt med allt =( och har inte säkert någon att åka med..
Men nästa år! Då ska jag med ha en knapp ^_^

Jenny B sa...

Så fint med knappar! Jag tycker absolut att du skall ha Bokomaten-knappen på dig. De som inte känner till dig kommer bara att tycka att den är söt, men de som har läst din blogg kommer att känna igen den fundersamma flickan vid bakbordet!

mariasbokliv sa...

snygga! speciellt bokomatknappen! Mina är visst under tillverkning nu och ska förhoppningsvis matcha viskitkorten... (hoppas vi ses oavsett knapp eller ej!)