tisdag 25 september 2012

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s a Bokpåse!

Bokmässevecka! Här planeras och fixas naturligtvis och jag har börjat fundera på vad man kan tänkas hitta för oväntat kul på mässan också. Jag brukar alltid hålla lite extra utkik efter roliga bokpåsar då det är lite av en besatthet att samla på dem. Men vet ni vad som kom i brevlådan här om dagen?

Ett grönt paket! Vad kan det vara i?

Det är mjukt och vänta.. känner jag inte igen den där bilden?

Men det är ju två Bokomatpåsar!!

Och med baksida!

Japp, mina alldeles egna bokpåsar! Visst är de fina? Det syns inte riktigt på bilderna, men trycket är dessutom lite upphöjt i mjukt sammet. Mycket nöjd! Får se om jag vågar använda dem också, lite halvhemlig som man är, men oavsett är jag mycket nöjd med dem! Fototrycket är lite blekt, men det gör inte så mycket. Gör bara att det ser lite äldre ut. Att jag inte gjort detta tidigare. Klart jag ska ha min egen BokoMat-kasse liksom! Lillkatten verkar dock mindre imponerad..


 Gääääsp! Är ju ingen katt på bilden? Och ingen mat I kassarna, matte!

11 kommentarer:

Jessica Åkerberg sa...

Jättesnygga! Klart du ska använda! Du får väl bli lite mindre hemlig... ;)

Hanneles bokparadis sa...

Kul!

Vicky sa...

Fina!

Lingonhjärta sa...

ÅÅÅH så fiiiina!!!! :D

Eli sa...

Åhh jättefina ju :D

Marie, Skuggornas bibliotek sa...

Supersnygga! Och vilken jättebra idé med egna bokkassar!

Emmas Bokhylla sa...

Åh vad snygga!

Kan du inte börja sälja...? :-)

Så blir det mindre misstänkt, eller hur? Ju fler vi är som bär den!

Mrs E sa...

Åh vad coola, klart du måste använda dem! Var gör man sådant?

Bokomaten sa...

Jag beställde dem på ett ställe som heter spreadsheet. Var inte helt billiga så kanske inte uppenbar försäljningsvara men jag är nöjd.:) Kanske ska våga plocka fram dem ändå då.;)

Lotta - hyllan sa...

Vilka fina, klart du ska använda dem!

Fru E sa...

Superfina! Ska hålla utkik efter dem imorgon! (det är klart dom ska användas!) :)