måndag 17 september 2012

Books & Dreams

Vad tror vi om den här? Första numret av nya boktidningen Books & dreams damp ner i min brevlåda för någon dag sedan. Bortsett från den lite fåniga titeln (varför på engelska??) så tänkte jag mig att det skulle kunna vara en tidning helt i min smak. "För dig som gillar att läsa och resa" tror jag att reklamen löd, men det kan jag inte svära på för jag minns det inte helt säkert. Jag har inte hunnit mer än titta igenom den än så länge och har inte så mycket att säga. Vid första anblicken är det något som inte riktigt tilltalar mig, men det kan säkert bli lite lagom förströelse ändå. Det är inte "Vi läser", men det är det ju bara "Vi läser" som är å andra sidan. Någon annan som fått sig ett nummer? Läst lite mer än jag? Kan det här bli något?

4 kommentarer:

mariasbokliv sa...

O jag har fortfarande inte fått mitt ex... det är säkert brevbäraren som tjuvläser! ;)

Bokbabbel sa...

Bläddrade i Bias förhandsex i Stockholm och tyckte i alla fall att idén verkade trevlig (även om namnet är fånigt). Vill iaf provläsa det första numret!

Bokomaten sa...

Ja, har bläddrat till till nu. Behåller nog min prenumeration så får tiden utvisa om den håller även i längden.=) Än så länge helt ok.

Boel sa...

Avslutade min prov-ex prenumeration men något lösnummer kan det nog bli, beroende på innehåll.

Märkligt att det är samma gamla kändisar som hänger kvar sen mama-tiden. De tycks leva i symbios.