måndag 12 mars 2012

Bloggarm


Här har varit lite tyst i några dagar. Jag har visserligen funnits på twitter men det beror på att textmassan man skriver där helt enkelt är mindre än på bloggen. Denna bloggare har nämligen drabbats av en obeskrivlig värk i höger handled, vilket jag först misstänkte berodde på en stukning eller överansträngning. Då värken suttit i sedan i torsdags men jag fortfarande inte har blivit svullen så börjar jag misstänka "bloggarm" och får helt enkel försöka ge mig själv lite bloggpaus. TUR att jag har en hel del gamla inlägg liggande som jag kan schemalägga. Men ni fattar abstinensen! Det mest ironiska är ändå att det gör mer ont att srkiva för han än på datorn.. Tror ändå jag ska försöka hålla skrivandet till ett minimum de närmaste dagarna.


Bilden är hämtad här.

9 kommentarer:

Anakin sa...

Stackars bloggomaten!

Bokomaten.. sa...

Puss och kram, har du tips får du gärna komma med dem.:)

...med näsan i en bok... sa...

Aj, aj, sådant kan drabba en flitig bloggare:)

Bokomaten.. sa...

Hrm.. det KAN ju ha att göra med att jag skriver en hel del på jobbet också förstås..;) Och har ett periodvis ganska monotont arbete även om jag gör mycket annat än att sitta vid datorn också förstås..:)

Hellre barfota än boklös sa...

Åh din stackare! Krya på dig!

Bokomaten.. sa...

Tack så mycket, klarar vissa stunder faktiskt.. Kurar på hur jag enklast kan blogga utan att det gör ont, hehe...;)

a-lo (the book pond) sa...

så det är därför vi inte fick någon Flyhänt/Fingerfärdig Fredag!? Hoppas på bättring av det onda förstås!

a-lo (the book pond) sa...

så det är därför vi inte fick någon Flyhänt/Fingerfärdig Fredag!? Hoppas på bättring av det onda förstås!

Bokomaten.. sa...

Ja, fingararna och handen mår bättre idag, men vet att jag borde vila dem... Hur lätt är det på en skala tror du?;)