onsdag 7 mars 2012

Katt+bok=bibliotek?

Om någonsin jag sett en bokhylla designad för bokbloggarmaffian så är det väl den här?? En bokhylla som dessutom är ett klättersystem för kissen där hemma! Man kan sätta ihop det lite som man vill, men grundpoängen är att man ska slippa ha stora utrymmeskrävande klätterleksaker för katten som inte fyller något annat syfte. Varför inte fylla leksaken med böcker, liksom? Genialiskt! Och vill inte katten springa där kan den säkert fungera som pall för en trött bokläsare också.=)







Här finns en hel liten film om hur bokhyllan fungerar och mer information.

4 kommentarer:

Cinnamon sa...

Vill ha en till Lussekatten!

Camilla, Dagensbok.com sa...

Snygg, men min katt klättrar i Billy också!

Eli sa...

Underbart! Men jag blir ändå lite rädd, min förra katt Selma älskade att klättra i mina Billybokhyllor och lyckades riva ut en och annan bok också. Vilken kattastrof (hihi) hade hon inte kunnat åstadkomma med denna hyllan...

Bokomaten.. sa...

Haha, Camilla och Eli, mina kissar klättrar i mina vanliga bokhyllor också. Ofta det ligger böcker på golvet...:) Tror dock det skulle bli mindre stök med en sådan här. Är ju ändå anpassad för ändamålet liksom.

Cinnamon, tycker du kan köpa en till Lussekatten.;)