tisdag 14 december 2010

På rätt spår igen...

Minns ni mitt inlägg om På Spåret-boken? Minns ni att jag och sambon spelar på och hittade en fråga där svaret var fel? Efter att ha engagerat halva förlagsstaben kom vi fram till vilken fråga det var (1252) och de testade några böcker hos sig och de verkade stämma. Jag gick sonika till hyllan och knappade manuellt in frågan igen för att ta reda på vad svaret skulle bli och vet ni var? Den här gången STÄMDE DET!?? Det måste ha blivit något fel just den gången vi svarade på frågan förra gången och det är ju lätt pinsamt för mig att det nu faktiskt fungerar den här gången… men ALL CRED till förlaget som verkligen tog sig tid att ta reda på vad det var för fråga och se om det fann något de kunde göra åt saken. Inte alla som skulle ha engagerat sig så måste jag säga.

4 kommentarer:

fullbokhylla sa...

Vad handlade frågan om? Jag hade nämligen strul med en fråga där jag är helt säker på att rätt svar ändrades från en gång till en annan.. Det handlade om höjdhoppare tror jag.

Bokomaten.. sa...

Nej, det var en fråga om Öttimor. Inget om höjdhoppare alls.:)

Emmas Bokhylla sa...

Det ar bra feedback det!

Bokomaten sa...

Verkligen. Måste varit något tekniskt glapp med apparaturen bara just då. Både jag och sambon såg det ju. Tur det funkar nu i alla fall.