söndag 28 november 2010

Och vinnaren är...

Hur gick det då i TÄVLINGEN? Jo, i en mycket demokratisk anda valdes Cinnamon fram som lycklig vinnare. Hur gick valet till? Jo, jag kan berätta. Då vi nyligen skaffat kattunge tänkte jag att det kunde vara kul att involvera honom. Jag skrev ner alla namn och bloggar på vars en lapp (två lappar för de som jag vet länkat till tävlingen) och sedan lade jag alla lappar i en hög och gick och hämtade lillen. Jag satte ner honom framför högen och eftersom han är en lekmaskin for han in i högen som en biljardkö. Ganska snart låg han på golvet och gnagde på en av lapparna, som visade sig vara en lapp med Cinnamons namn på! Så grattis Cinnamon. Maila mig på bokomat@gmail.com och lämna namn och adress till vart boken ska skickas så får du den snarast hem i

4 kommentarer:

Emmas Bokhylla sa...

Haha, vilket underbart satt att avgora en tavling! Det maste jag prova med Katti nagon gang!

Titti/Hellre barfota än boklös sa...

Härligt att kissen fick välja. :-) Grattis till vinnaren!

Bokomaten.. sa...

Haha, ja misse verkade nöjd. Han fick tillbaka lappen att leka med sedan.;) Och fortsatte sprida ut de övriga över hela lägenheten.;)

Cinnamon sa...

Oj tack! Vad glad jag blir. Tack till dig och tack till lillkissen! Ett mail är påväg:)