tisdag 26 oktober 2010

Vilken litterär busunge är du?

Hos Den lilla bokhyllan hittade jag en länk till ett kul test där man kan ta reda på vilket litterärt busfrö man är. Jag blev som synes Nicke Nyfiken men är något skeptisk till om det stämmer, hehe...


Bokomaten's Result: Nicke Nyfiken
on quiz: Vilken litterär busunge är du?





Nyfikenheten är ditt största problem. Du försöker ju vara
snäll och lydig men du KAN bara inte låta bli att hamna i trubbel. Det finns ju
så mycket spännande att testa och utforska!

Quiz MakerTake this quiz & get your result

2 kommentarer:

enligt O sa...

Den aplika klädseln eller?

Själv bor jag med några som alltid ska bestämma, men blev Nicke Nyfiken jag med...

Bokomaten sa...

Haha, jag läste de olika andra och kände att jag nog var mer lik snurran än Nicke nyfiken.

men du har nog rätt i klädseln. Går du också runt i brun overall med öron varje dag alltså?;)