fredag 29 oktober 2010

Idag är jag här...


...var är du?

14 kommentarer:

Hanna sa...

Jag jobbade bara några minuter bort... Avundsjuk.

Emmas Bokhylla sa...

Pa jobbet, 14 Nyerere Road, Dar es Salaam, Tanzania. Hela dagen.

Helt okej, men det finns ju bevisligen roligare stallen att vara pa... ;-) Hoppas att du hade kul!

Cecilia sa...

Jag jobbade bara några minuter bort... Avundsjuk.

Me too :)

Bokomaten sa...

Ja, Tanzania är ju onekligen mer än några minuter bort...;) Kul att så många var i närheten. Var en del föreläsningar som överraskade mig och nu måste jag bl a läsa Sonya Sones. Vilken fantastiskt intressant kvinna.

Bokbabbel sa...

på Helsingfors bokmässa!

Vixxtoria sa...

Finns det något kuligt kvar i morgon för en treåring tror du?

Bokomaten sa...

Åh, Helsingfors bokmässa hade varit JÄTTEkul att besöka någon gång. Hoppas ni har kul?

Tror def det finns lite kul kvar för en treåring på litteralund imorgon. Har inte kollat in programmet, massa programpunkter med Prick och fläck t ex.

Full bokhylla sa...

Ebbot och hans pappa var och lyssnade på James Hollingworth idag, själv fick jag jobba...

Vixxtoria sa...

... Det tog oss tre timmar att gå från Klemenstorget till Akademibokhandeln (inkl fikapaus), och sen var vi tvungna att åka hem och karva ut hemska pumpor. Det är lite bättre än Litteralund förra året, då jag tror att vi bara hann klippa ut annonsen i tidningen.

Men nästa år – here we come!

(Fullbokhylla: heter han Ebbot?! Spännande namn!)

Pernilla sa...

..samma här! Var där idag också med min fyraåring och kollade in Nassim!

Full bokhylla sa...

Vixx: Ja! (som i ja det heter han och ja det är ett spännande namn - iaf hoppas vi att han också ska tycka det när han blir gammal nog att tycka ngt i frågan...)

Bokomaten sa...

Vad roligt att flera barn ändå varit där och tittat/lyssnat mm.. Även om jag tyckte att det var en ok konferens så tror jag att det kanske var ett bättre program för barn än för vuxna i år?

Tror vi kan ha pratat om det här tidigare Full bokhylla, men är Ebbot möjligen son till ett "Soundtrack of our lives"-fan?;) Känns som att jag har hört det någon gång...

Full bokhylla sa...

Det brukar komma upp ;-) Både jag och maken gillar Soundtrack, men inte mer än många andra band, så det var mer namnet än bandet vi föll för!

Bokomaten sa...

Hur som helst, fint namn hållerj ag med om att det är.:)