fredag 16 oktober 2009

Festlig fredag


Swisch… så gick en vecka till och jag har inte hunnit i närheten av allt jag skulle vilja eller behöva på jobbet. Nästa vecka är det utvecklingssamtal med chefen och det gäller att vara förberedd så förmodligen blir det jobb i helgen också. Planen var egentligen att gå på en ytterst festlig fest med 20-talstema (passar Bokomaten utmärkt), men risken finns att det får bli soffa och laptop lördag kväll istället… Tur man har katter och musik som kan höja mysfaktorn.:) Vad hittar ni på?

6 kommentarer:

MariaH sa...

här blir det nog nått så upphetsande som en tur med släpkärran till tipppen för att slänga allt vi lastat på den... exlterande - eller hur?

Bokomaten.. sa...

Jag, tycker det låter ganska roligt iofs.:-) Sno inte något med tillbaka bara..;-) Hört att man kan hitta fynd på tippen (fast man får äl inte lov att ta med något tebax??) och då försvinner ju poängen med att slänga.:)

MariaH sa...

man får inte ta ngt ur containrarna men man kan ju alltid fråga folk innan de hinner slänga i grejorna... "tyvärr" håller sambon stenkoll på mig så jag lär inte få chansen att släpa hem något

Bokomaten.. sa...

Haha, kanske tur.:)

Erica sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har! blir så inspirerad av alla härliga recept. Älskar att laga mat och lägger själv upp massa recept, tester
på produkter osv, men jag bloggar även om inredning och guldkornen i vardagen;=)

Hit återvänder jag mer än gärna! Trevlig helg...nu vankas hemgjord pizza med massa italienska tillbehör och pannacotta i olika lager, mums!
/Erica

Bokomaten.. sa...

Tack, Erica! Vad gullig du är! Snurfar in på bloggen din och tar en titt!