tisdag 13 november 2007

Det är mycket nu...

Jag har en rikigt dålig vecka, sambon bortrest, väskan och plånboken bortglömd o fås förhoppningsvis tillbaka imorrnkväll om jag tar en omväg, ALLdeles för mycket att göra privat och på jobb, beroende av andra, förkyld och konstant sömnbrist..Dessutom får jag långväga besök i helgen, vilket skall bli jätteroligt, men jag har redan en del annat jag verkligen måste få gjort.. Utan pengar, liv och pojke med andra ord. Kanske inte blir så mycket skrivet på två veckor nu... Just det, appropå skriva har jag ju en artikel att skriva ihop åt en kompis som behöver en grej till sin studenttidning. Han försöker just nu göra hela tidningen själv så jag förbarmade mig (dumma, dumma jag, jag är för snäll...) och sa jag skulle hjälpa honom.... Bara en sådan vecka... tur det itne är så här jämt...

2 kommentarer:

Jenny B sa...

Å nej! Är väskan och plånboken borta? Jag hoppas du får tillbaka dem. Lycka till med allt du skall hinna med! Hoppas du får en lugn stund då och då att sätta dig med en bok och koppla av. Ha en fin helg!

Bokomaten.. sa...

De är tillbaka, inga problem.:) Så skönt så skönt. Även sambon, hehe. Hoppas ALLA får en skön helg!:-)