måndag 29 oktober 2007

Halloween

Japp, en av mina favvohögtider och jag önskar att jag hade tid att klämma in en halloweenfest men har inga lediga helgdagar. I helgen var det bal och nästa helg är det fest båd fredag och lördag. Har dock köpt en stoooor pumpa och skall karva fram ett läskigt ansikte när jag får en stund över en dag. Dessutom tänkte jag rosta pumpakärnor och Pumpasoppa. Pumpapaj är lite för meckigt mitt i veckan. OM jag skulle haft fest finns det dock ett otal superbra länkar att använda sig av och maaaassor med prylar man kan köpa på sig. Här kommer lite tips:



Buttericks Halloweenprylar



På flera av sidorna finns också najsiga Spökhistorier.. Och som bonus kommer här en länk till en sida jag fick av en gammal elev idag. Lenore, den söta lilla döda flickan finns som små filmer!! Min vecka är gjord!
Dessutom vill jag bara säga att jag tycker om helger som slår ett slag för en icke-kött-relaterad middag. Under Halloween är det pumpan som gäller, inte julskinkan, påskkycklingen el sill, sill, sill, sill...

Inga kommentarer: